• FAQ

FAQ?


A) Je kan niet inloggen op de website?

Controleer of je login en wachtwoord correct ingevuld zijn. Gelieve rekening te houden met speciale karakters zoals spatie, hoofdletters, ...
Als je je login of wachtwoord vergeten bent, kan je deze eenvoudig aanvragen op volgende manier:

  • Klik rechts bovenaan op "wachtwoord vergeten";
  • Geef je e-mailadres in waarmee je bent ingeschreven op PromoLife;
  • Klik op "bevestigen".

Nadien ontvang je een e-mail met een directe link naar een beveiligde pagina op de website van PromoLife. Hier kan je een nieuw wachtwoord ingeven.


B) Je bent je wachtwoord vergeten?

Controleer of je login en wachtwoord correct ingevuld zijn. Gelieve rekening te houden met speciale karakters zoals spatie, hoofdletters, ...
Als je je login of wachtwoord vergeten bent, kan je deze eenvoudig aanvragen op volgende manier:

  • Klik rechts bovenaan op "wachtwoord vergeten";
  • Geef je e-mailadres in waarmee je bent ingeschreven op PromoLife;
  • Klik op "bevestigen".

Nadien ontvang je een e-mail met een directe link naar een beveiligde pagina op de website van PromoLife. Hier kan je een nieuw wachtwoord ingeven.


C) Waarom vragen wij je e-mail?

Je e-mail zal voor volgende doeleinden gebruikt worden:

  • Je e-mailadres wordt je login, je dient deze telkens in te geven wanneer je inlogt op www.promolife.be;
  • Je ontvangt via je persoonlijke e-mail de bevestiging van je inschrijving;
  • PromoLife stuurt je een bevestigingsmail om je inschrijving te activeren;
  • Wanneer je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten bent, sturen wij dit naar je e-mailadres;
  • Indien je je wachtwoord vergeten bent, ontvang je via je persoonlijke e-mail een directe link.
  •  

Wij kunnen je e-mailadres ook gebruiken om regelmatig een nieuwsbrief of andere nuttige informatie te versturen. Wens je deze nieuwsbrieven en/ of andere promotionele mails niet te ontvangen, kan je dit aangeven in je profiel door het desbetreffende vakje uit te vinken.

Vind je hier geen antwoord op je vraag, neem dan gerust contact op met het PromoLife Team (infolijn@promolife.be). Wij helpen je graag zo snel mogelijk verder.


D) De aanbieding die je interessant leek, is verdwenen?

Wanneer de actie niet meer aanwezig is op de site, kan dit omwille van volgende redenen:

  • De actie is afgelopen;
  • Je hebt de kortingsbon reeds geprint; 
  • Elke bon kan slecht 1 maal geprint worden, vandaar dat deze na het printen niet meer zichtbaar is op de site. (Wanneer het mogelijk is om de coupon meermaals te printen, wordt dit vermeld.)

E) Waar kan je kortingsbonnen gebruiken?

Bekijk de gebruiksvoorwaarden van de kortingsbonnen om de geldigheid te kennen. Koop het product van de actie en geef ze samen met de kortingsbon af aan de kassa.


F) Je bon werd niet aanvaard in het winkelpunt.

Opgelet: om er voor te zorgen dat je bon aanvaard zal worden aan de kassa, dien je met een aantal zaken rekening te houden:

  • Knip elke bon individueel uit op de stippellijn. Een bon die niet uitgeknipt is, kan geweigerd worden aan de kassa.
  • Print de bon in kleur of zwart-wit af op een wit papier. Om ervoor te zorgen dat de streepjescode correct gelezen kan worden aan de kassa, dien je op een wit blad te printen.
    Gekleurde bladen of speciale papiersoorten zijn niet toegestaan.
  • Print de bon op ware grootte uit (100%). Bonnen die werden vergroot of verkleind worden niet aanvaard aan de kassa. Het kan ook tevens de leesbaarheid van de streepjescode verstoren.
  • De bon moet jouw naam en voornaam bevatten. Alle gegevens die je meedeelt voor het ontvangen van de bon dienen echt, volledig en correct te zijn.
  • Zorg ervoor dat de streepjescode volledig afgedrukt werd en leesbaar is. Klachten over weigeringen aan de kassa door een slechte drukkwaliteit zullen als niet ontvankelijk beschouwd worden.

Ondanks al deze punten, kan een winkelpunt echter nog steeds beslissen een bon niet te aanvaarden. Dit is niet de verantwoordelijkheid van PromoLife.


G) Je wilt meer informatie over een aanbieding?

Klik op het “i”-icoontje van de actie voor meer informatie.


H) Je wilt een aanbieding doorgeven aan een vriend(in)?

  • Klik op het icoontje van de enveloppe of ga naar de detailpagina en klik op “naar een vriend doorsturen”;
  • Vul het e-mailadres van je vriend(in) in;
  • De aanbieding zal naar je vriend(in) verstuurd worden.

I) Je hebt problemen bij het afdrukken van een kortingsbon.

Als het afprinten van de kortingsbonnen niet gelukt is, dien je te controleren of de kortingsbonnen nog aanwezig zijn in je winkelmand. Indien ze nog aanwezig zijn, gelieve volgende punten te controleren:

  • Staat je printer aan?
  • Is er voldoende inkt en/of papier aanwezig? Vul indien nodig het papier en/of inkt aan.
  • Als de volgende zaken in orde zijn, probeer de kortingsbonnen nogmaals af te printen.

Wanneer de kortingsbonnen niet meer aanwezig zijn in jouw winkelmand, kan je een mail sturen naar infolijn@promolife.be. Geef in de mail aan dat je problemen gehad hebt met het afprinten van je kortingsbonnen. Het PromoLife- team zal je zo snel mogelijk verder helpen.


J) Je wilt contact opnemen met het PromoLife- team?

Wanneer je op contact klikt, kan je ons een e-mail sturen (infolijn@promolife.be)


K) Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De informatie die je ons verstrekt, gebruiken wij om je beter te leren kennen. Met al deze informatie proberen wij steeds aanbiedingen te selecteren die nog beter bij je profiel passen. Wil je hier meer over weten? Klik dan op “privacy policy” en/of “wettelijke bepalingen” onderaan de site.


L) Je wilt je gegevens wijzigen / aanvullen?

Door op “mijn profiel” bovenaan de pagina te klikken, heb je op elk ogenblik toegang tot de informatie die je al hebt meegedeeld. Je kan hier ook gegevens wijzigen.


M) Je wilt je uitschrijven bij PromoLife

Als je geen gebruik meer wilt maken van de acties van PromoLife, klik je op “mijn profiel” en stuur je ons een e-mail via de knop “Ik wens mij uit te schrijven.”. Je gegevens zullen niet langer gebruikt worden en je zal geen toegang meer hebben tot de website. Niets weerhoudt je om je later opnieuw in te schrijven.


N) Waarom vragen wij je e-mailadres?

Je e-mailadres wordt gebruikt voor volgende zaken:

  • PromoLife stuurt je een bevestigingsmail om je inschrijving te activeren;
  • Wanneer je je gebruikersnaam en/of paswoord vergeten bent, sturen wij dit naar je e-mailadres;

Wij kunnen je e-mailadres ook gebruiken om regelmatig een nieuwsbrief te versturen.
Zo blijf je op hoogte van de laatste aanbiedingen. Als je al dan niet deze nieuwsbrief en/of andere promotionele mails wil ontvangen dan kan je dat aangeven in je profiel door het desbetreffende vakje aan of uit te vinken.
Meer informatie hierover kan je bij “wettelijke bepalingen” en “privacy policy” onderaan de pagina terugvinden.

Wanneer de volgende antwoorden geen antwoord bieden op jouw vragen, kan je steeds contact opnemen met het PromoLife- team ( infolijn@promolife.be). Wij helpen je graag verder.

Nog veel surfplezier op  www.promolife.be .

Het  PromoLife - team